The health and wellness industry is booming around the world and projections show it’s only going to grow as people focus on taking care of themselves. As true visionaries Nick Jensen Red Wings Jersey , WIN’s Founders, Ralph and Cathy Oats saw the potential for this trend and knew they could make a positive mark by providing others with a vehicle to achieve total wellness: mentally, physically and financially. In October 1992, Wellness International Network Dylan Larkin Red Wings Jersey , Ltd. (WIN) became a reality. With their family and a handful of representants by their side, they began offering people an opportunity. “We knew what we were doing – we had a vision,” says Ralph. “We started this firm wanting to make it easier and simpler for people to earn money. We wanted consumable products that people needed or wanted. We wanted to make it doable and duplicatable, and that’s preciously what we’ve done.”
Na 18 jaar in de business zal niemand nog twijfelen aan het feit dat dit een geweldige onderneming is met fantastische producten. En met fantastische producten bedoel ik ook fantastisch veel producten. WIN biedt een een uitgebreid gamma aan verschillende producten aan die in de volgende categorie?n worden ingedeeld: Weight Management Frans Nielsen Red Wings Jersey , Energy, Sports & Fitness, Joint Health, Mental Performance Mike Green Red Wings Jersey , Optimal Health, Anti Aging, Women’s Health, Men’s Health Gordie Howe Red Wings Jersey , Salon & Spa. In elke categorie zijn er ongeveer 10 verschillende producten. U kunt alle producten in de PDR voor Nonprescription Drugs, Dietary Supplements and Herbs terugvinden. De vraag die ik mij hier echter stel is: zou een potenti?le verdeler de moeite doen om all deze producten te leren kennen? Aan de andere kant heeft u wel de kans om op een breed scala van gezondheidsproblemen te werken en daardoor vindt u misschien snel nieuwe verdelers.
Conclusie:
Omdat ik het uitbetalingsplan nergens op de website kon vinden, moest ik op de website van een distributeur op zoek naar info. Ten eerste is er lidgeld te betalen, maar vraag mij het bedrag a.u.b. niet. (ik kon het niet vinden Jonathan Ericsson Youth Jersey , dus moet ik eerlijk toegeven dat ik het zelf niet weet)
De WIN business werkt nog op een old school manier en als vertegenwoordiger wordt van u verwacht dat u de producten eerst koopt vooraleer u ze aankoopt. Via dit soort netwerk moeten verdelers zelf heel wat producten consumeren verbruiken vooraleer ze hun ervaringen met anderen kunnen delen. De industrie noemt dit een using and sharing approach, iets wat niet echt meer up-to-date is; het zegt genoeg wanneer u weet dat WIN reeds bijna 20 jaar actief is. Indien u erover denkt om zich bij WIN in te schrijven, dan raad ik u aan om eerst een serieuze conversatie serieus gesprek met een vertegenwoordiger te voeren. Uiteraard is het een legale business, maar u kunt zich afvragen of de kostprijs van de grote financi?le investering zich op termijn wel zal terugbetalen?